Instruktion Weblord
Använd vårt beställningssystem Weblord vid felanmälan eller beställning. I Weblord kan du sedan bevaka de felanmälningar och beställningar som du gjort. Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan.
För att göra en beställning eller felanmälan loggar du in i Weblord som kund. Saknar du användarnamn och lösenord beställer du det först.
Arbetsorder
- Klicka på knappen "felanmälan/beställning" för att ange vad som ska beställas eller åtgärdas. Gör en order för varje fel eller beställning.
- För beställning av konstärenden, välj ”konstformulär”.
Historik
Här kan du se tidigare lagda arbetsordrar och vilken status de har.
Beställning/Felanmälan
- Alla fält med * är obligatoriska fält. Tänk på att skriva dina kontaktuppgifter så vi enkelt kan komma i kontakt med den personen som lagt ordern.
- Om du inte hittar det specifika rummet som anmälan gäller i listan kan du skriva in rumsnumret i den högra rutan.
- Stämmer inte den förvalda informationen så som kontaktuppgifter eller byggnad och plan för er verksamhet hör gärna av er till kundtjänst så hjälper vi till att ändra den.